Saturday, December 29, 2012

7 SEBAB MENGAPA ANDA PERLU TABLET ANDROID

Android Tablet: 7 Sebab Mengapa Anda Perlu An Tablet Android

Android tablet adalah cara yang baru dan menarik untuk menangkap muzik kegemaran, video dan emel anda, tetapi tanpa wayar menjengkelkan.
Android OS adalah satu sebab yang benar-benar besar bagi kebangkitan mereka popular. Ia adalah sistem operasi (seperti Windows) yang direka oleh Google, tetapi memberi tumpuan terhadap kemudahan penggunaan, menonton dan mendengar kepada media dan melayari internet.

Tidak seperti pc laptop tradisional, pc tablet mempunyai beberapa kelebihan. Berikut adalah 7 sebab mengapa anda perlukan tablet dalam kehidupan anda:

1. Mudah alih – Tablet sangat mudah alih terima kasih kepada saiz yang kecil dan ringan. Mereka biasanya tiada yang lebih besar di kawasan daripada sehelai kertas A4 dan berat kira-kira 1/2 sekilo kerana mereka tidak dipengaruhi oleh bateri yang besar, peminat dan keyboard. Ini bermakna bahawa anda akan tidak menyedari apabila mereka berada di dalam beg galas atau beg tangan anda!

2. Murah – Satu pc komputer riba baru boleh menyebabkan kos lebih daripada 1000 dolar bergantung kepada spesifikasi! Anda tidak akan mempunyai masalah ini dengan tablet Android walaupun, mereka adalah lebih murah kerana mereka tidak dilengkapi dengan perisian dan perkakasan yang anda tidak perlu, seperti pemacu DVD dan papan kekunci.

/> – Ia mudah untuk menyesuaikan pc tablet anda dengan aplikasi dan latar belakang baru. Android OS membolehkan anda untuk meletakkan link untuk aplikasi anda kegemaran atau yang paling digunakan pada laman utama anda dan menukar latar belakang. Ini bermakna bahawa tablet anda adalah unik kepada anda dan hanya anda! Anda juga boleh menaik taraf versi baru Android apabila mereka tiba.

4. Ideal Untuk Video – Anda boleh menonton video pada peranti yang berlainan, tetapi pemain MP4 dan telefon pintar semua mempunyai skrin yang agak kecil yang boleh menyebabkan mata terikan.

Tablet yang besar kerana mereka biasanya mempunyai bagus, skrin besar antara 7 ke 10 inci.
5. Internet percuma – Jika anda berada di hotspot WiFi (mana-mana sahaja dengan sambungan internet wayarles), maka tablet anda akan menjadi besar kerana mereka mempunyai sambungan internet tanpa wayar yang boleh menyambung di mana-mana. Jadi jika anda berada di kereta, di lapangan terbang atau walaupun di rumah, anda tidak akan diganggu oleh wayar menjengkelkan.

/> – Apps, atau aplikasi, adalah salah satu kekuatan utama Android OS ‘! Ini adalah program yang membolehkan anda untuk melakukan apa-apa – ‘Youtube’ daripada permainan seperti ‘Angry Birds’ ke Facebook dan juga aplikasi Google sendiri seperti ‘Gmail’ dan Pasang aplikasi yang betul dan anda akan dapat melakukan apa-apa di mana-mana! Terbaik dari semua? Sebahagian besar daripada mereka adalah bebas! Pergi ke ‘Android Marketplace, memilih aplikasi yang anda suka, klik memasang dan anda selesai!



HUBUNGI KAMI JUE - 0192769381



No comments:

Post a Comment